Doprava a platba

Osobní odběr – Zdarma

Osobní odběr je možný v sídle společnosti: DAMIJA Elektro s.r.o. - Na Náhonu 1165/17, Ostrava 702 00

Uhradit objednávku můžete pouze předem, bankovním převodem.

Na místě není možné platit kartou ani platit hotově.

Pro objednávku s osobním odběrem si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.

Kurýr PPL

Cena za dopravu je 150 Kč na dobírku, 120 Kč při platbě online (platební kartou, převodem).

Objednávka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL, ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás na telefonním čísle: +420 603 573 950.

 

Možnosti plateb

Dobírkou

Peníze za zboží platíte až při převzetí, kurýrovi PPL.

Bankovním převodem

Po obdržení emailu s číslem Vaší objednávky uhraďte platbu na účet 115-2425510267/0100, jako variabilní číslo uveďte číslo Vaší objednávky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy Vám bude zboží doručeno nebo bude možné si jej vyzvednout na uvedené adrese. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

 

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Ostravě. Reklamační formulář s Vámi rádi vyplní naši pracovníci.

DAMIJA Elektro s.r.o. - Na Náhonu 1165/17, Ostrava 702 00

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:

DAMIJA Elektro s.r.o. - Na Náhonu 1165/17, Ostrava 702 00

Do zásilky přiložte reklamační protokol, který naleznete zde.

V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

Nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.